12 listopada 2014

I'm back!

Od teraz postaram się pisać choćbym miała czytać sama siebie :)
Jak wiecie drogeria Rossmann przygotowała całkiem fajną promocję!! Kupujesz jedną rzecz z asortymentu produktów do makijażu a drugą w tej samej cenie ewentualnie tańszą dostajesz GRATIS! :O
Uwielbiam takie promocje, z racji tego że jestem kosmetykomaniaczką ( od dzisiaj również będę stosować słowotwórstwo :D ) nie mogę przegapić takiej okazji! Niestety, jak to mam w zwyczaju, dowiaduję się o takich promocjach za późno, więc siłą rzeczy nie zdążyłam się wybrać do drogerii w poniedziałek... aaale! nic straconego, jutro z samego rana lecę na otwarcie i z wielką nadzieją, że jeszcze coś dla mnie zostało mam zamiar zakupić kilka produktów które już od lat kocham <3 i kilka produktów które mam ochotę spróbować!
Jutro, o ile kupię to na co mam chrapkę, podzielę się z wami moimi zdobyczami. Nawet rymować zaczynam :) A dzisiaj kilka fotek moich pazurkowych wykonań. Miłego oglądania, cium...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz