7 grudnia 2014

Manicure hybrydowy w domu

Potrzebne rzeczy:
  • lampa LED lub lampa UV- do utwardzania lakierów hybrydowych
  • waciki bezpyłowe
  • cleaner/odtłuszczacz- posłuży nam do przemywania płytki  przed manicure w celu odtłuszczenia i usunięcia resztek po opiłowywaniu paznokci
  • płyn do dezynfekcji skóry, osobiście używam Softasept (ale może być to Skinsept, Octenisept etc.)
  • pilnik o gradacji najlepiej 240
  • płyn do zmiękczenia skorek przed wycinaniem lub odsuwaniem
  • cążki do skórek (nigdy radełko !!) i kopytko lub patyczek do odsuwania skórek
  • oliwka do skorek- do nawilżenia wałów okołopaznokciowych
  • lakiery hybrydowe ( baza, top, kolor) i ewentualnie ozdoby do paznokci




Pierwszym krokiem jest zmycie lakieru z paznokci lub zdjęcie poprzednich hybryd, w przypadku gdy nie macie nic nałożone na paznokcie a także po zmyciu lakieru lub zdjęciu poprzedniego manicure należy spryskać ręce płynem dezynfekującym.

Jak widzicie niestety złamałam środkowy paznokieć, więc przedłużyłam go żelem :)


Drugi krok to nałożenie na skórki płynu zmiękczającego i odsunięcie ich, w razie potrzeby wycięcie cążkami.



Trzeci krok po odsunięciu i wycięciu skórek jest nadanie pożądanego kształtu paznokciom i delikatne zmatowienie pilnikiem płytki. Należy zrobić to w taki sposób aby nie uszkodzić płytki, czyli delikatnymi ruchami, najlepiej z góry do dołu.
 Aby sprawdzić czy płytka jest prawidłowo przygotowana, przemywamy płatkiem nasączonym odtłuszczaczem i sprawdzamy czy po wyschnięciu paznokieć nie błyszczy się a jest matowy.


Ja po przemyciu odtłuszczaczem lubię spryskać paznokcie płynem do dezynfekcji, jest to pewnego rodzaju profilaktyka wystąpienia np grzybicy mechanicznej po piłowaniu.



Krok czwarty- malowanie paznokci. Nakładamy cienką warstwę lakieru bazowego (w moim przypadku jest to SPN) i utwardzamy go w lampie. Następnie nakładamy wybrane przez siebie kolory lakierów hybrydowych (dwie cienkie warstwy).
Ja tym razem wybrałam niebiesko-szary i srebrny lakier Simply Nails nr 28 i nr 44.



Po utwardzeniu w lampie drugiej warstwy koloru miałam ochotę na troszkę szaleństwa, więc zdecydowałam się na nałożenie folii transferowej.


Po wyjęciu paznokci z lampy (bez jakiegokolwiek przemywania) odcięty wcześniej kawałek folii przykładamy matową stroną do paznokci i szybkim ruchem odrywamy ją. 
Ja stosuję metodę nakładania folii na lepką warstwę po utwardzeniu, ale jest też metoda nakładania folii na specjalnie do tego stworzony klej.



Następnie nakładamy lakier wykończeniowy/nabłyszczający (top), utwardzamy go w lampie i przemywamy odtłuszczaczem. 

Na sam koniec krokiem piątym jest nałożenie na skorki wokół paznokci oliwki i dokładne jej wmasowanie.


A tak prezentuje się manicure w całości:


Do następnego... ♥

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zapraszam do śledzenia, będą też inne ciekawostki na paznokcie i nie tylko :)

      Usuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem. Chciałabym potrafić robić takie piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne też chcę takie:) obserwuję i zapraszam do mnie:) http://loonia1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt świetny! Bardzo mi się podoba ten pościk, wszystko idealnie opisane krok po kroku jak postępować z hybrydami :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi foliami, efekt końcowy świetny! Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie "zaobserwujesz":
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie miałam hybryd, ale związane jest to zkierunkiem jaki studiuje... szkoda..
    A Twoje pazurki wyszły świetnie :) Kształ i dobór kolorów oraz dodatków.. idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na kierunku który studiuję nie mogę mieć założonych hybryd :) ale jest ten okres kiedy mogę poszaleć i korzystam!

      Usuń
  8. Witaj :) Chciałabym Cię poinformować,że nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award i byłoby świetnie gdybyś odpowiedziała na 11 przygotowanych przeze mnie pytań. Wszystkie informacje znajdziesz tutaj: http://blondivy.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku one są śliczne!!! *-* :)

    dalia-dalienna.blogspot.com /obserwuje i czekam na następne posty

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!!! I am sooo in love with the effect on your thumb! its sooo gorgeous and interesting!

    Just crashed into your blog and I just love it!
    I would really appreciated, if we could follow each other on BL and GFC!
    Just started following you and would be delighted if you could do the same!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty nails!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, muszę Ci powiedzieć, że efekt jest cudowny <3 Folia dodała pazura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) teraz w propozycji na świąteczny manicure również użyłam folię ale w kolorze złotym ♥ za niedługo post :) Zapraszam do śledzenia

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aby samodzielnie wykonać manicure trzeba być bardzo uzdolnionym manualnie. Dla zabieganych najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług kosmetyczki w domu. Można zamówić taką usługę np. na stronie internetowej https://pazurro-krakow.pl/.

    OdpowiedzUsuń